Ocena: 14
Punkty: 72
Wejścia: 7162


czytaj więcej >
Google analytics to analiza statystyk serwisów WWW
Zdecydowana większość osób nie zastanawia się nad zależnością w jaki sposób są porządkowane wyniki znalezionych stron przez wyszukiwarkę koncernu google. Zaskakująco mała ilość użytkowników wyszukiwarek internetowych uświadamia sobie, iż z reguły pierwsze trzy wyniki ukazujące się w wyszukiwarce są to tak zwane linki sponsorowane. Linki sponsorowane to nic innego jak jeden z rodzajów reklamy internetowej. Jest to rodzaj reklamy o wiele skuteczniejszej od tak zwanych pop - upów, czyli popularnych "wyskakujących okienek" lub bannerów. Pierwsze z wymienionych wprawiają w prawdziwą irytację internautów (a nie chcemy przecież zrazić do siebie potencjalnego klienta!), drugie są automatycznie pomijane przez oczy użytkowników sieci. Linki sponsorowane są wolne od obu tych wad. Wielką zaletą linków sponsorowanych jest to, iż pojawiają się tylko i wyłącznie wtedy, gdy konsument szuka związanej z naszą ofertą frazy. To z jakimi słowami kluczowymi chcemy połączyć naszą witrynę możemy zdefiniować w specjalistycznym programie koncernu Google - google adwords. Google adwords to program pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących z programem Google AdSense. Jakość kampanii za pomocą google adwords jest wymierna. Mierzona jest ona za pomocą tzw. współczynnika kliknięć. Innym użytecznym narzędziem ze stajni Googlea jest google analytics. Google analytics to program stworzony do przeprowadzania analizy statystyk serwisów WWW. Google analytics jest programem darmowym dla wszystkich tych, którzy posiadają konto google.
http://kompan.pl/polski/informacje/uslugi/reklama-kontekstowa