Ocena: 11
Punkty: 104
Wejścia: 6342

czytaj więcej >
Sentymentalna podróż poślubna i problem z noclegiem
Za miesiąc ślubuję i szukam prze Internet tani nocleg kraków, może to też być kraków hostel. Ważne, aby udało nam się znaleźć tani nocleg kraków w Krakowie. Bo właśnie na studiach w Krakowie się poznaliśmy, więc mamy szczególny sentyment do tego miasta. Choć krakow hostel nie jest szczytem naszych marzeń ze względu na komfort, ale zależy nam, aby ten nocleg był w Krakowie. Jakiś czas temu obdzwoniliśmy wszystkie hotele i w terminie, kiedy my byśmy chcieli wynająć pokój hotelowy, są już wszystkie zarezerwowane, co nas troszkę podłamało. Ale postanowiliśmy się nie poddawać i zaczęliśmy obdzwaniać wszystkie oferty z gazet i Internetu. Wszędzie tam gdzie było napisane: tani nocleg kraków, lub też nawet krakow hostel. Narzeczony długo się bronił, aby to nie był krakow hostel, ale jak zobaczył, że wszyscy nam odmawiają to już mu było wszystko jedno. Do tej pory upatrzyliśmy sobie mały motelik przy jednej z uliczek krakowskich. I jest to w miejscu mniej ruchliwym, ale za to uroczym. Zaplanowaliśmy z narzeczony, że przejedziemy się dorożką po rynku Mariackim. Ja zabieram w miesiąc miodowy do Karkowa sukienkę ślubną, a narzeczony frak, ponieważ właśnie w naszym ukochanym Krakowie, chcemy mieć sesję zdjęciową. Ma to być nasza wspólna pamiątka naszego poznania się.