Ocena: 10
Punkty: 171
Wejścia: 3741


czytaj więcej >
konkurs na kampanię reklamową
Jestem jurorem konkursu na najciekawszą kampanię reklamową, dotyczącą szkół tańca. Na początku zostało do nas zgłoszonych około 400 mniejszych lub większych akcji promocyjnych z całej polski. Niektóre zaskakiwały pomysłowością, inne były szablonowe i mdłe. Do drugiego etapu zostało wybrane około 50 kampanii reklamowych, które ocenialiśmy wedle z góry ustalonych kryteriów. Oprócz mnie w komisji znalazł się specjalista od tańca, doktor nauk ekonomicznych, PRowiec oraz grafik. Mi przypadła zaszczytna funkcja bycia przewodniczącym komisji. Do ścisłego finału wybraliśmy trzy kampanie. Pierwsza z nich została nazwana "kurs tańca targówek", druga "lekcje tańca warszawa", oraz trzecia "kurs tańca bródno". Każdą z tych kampanii ocenialiśmy już subiektywnie. Każdy członek komisji miał jeden głos, w sytuacji remisowej głos decydujący należał do mnie. Moim liderem od samego początku była kampania o nazwie "kurs tańca bródno". "kurs tańca bródno" charakteryzowała się świetnie dobraną muzyką i dynamiką, które połączone ze sobą dawały efekt, który na długo zostaje w pamięci. Faworytem grafika okazała się kampania "lekcje tańca warszawa". Rzeczywiście pod względem graficznym jest ona najbardziej oryginalna. Na szczególną uwagę zasługują świetne logotypy oraz plakaty promocyjne, które w połączeniu ze świetnie zrealizowanym klipem promocyjnym dają naprawdę fenomenalny efekt, który od początku stawiał kampanię "lekcje tańca warszawa" w gronie faworytów. "kurs tańca targówek" z dwójki pozostałych finalistów charakteryzował się największym rozmachem. "kurs tańca targówek" stał się oczywistym faworytem dla PRowca oraz doktora nauk. Ta kampania oraz mój faworyt zdobyli taką samą ilość głosów, dzięki czemu to mój faworyt zdobył główną nagrodę.
brak zdjęcia